سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه باید تبادل لینک رایگان خودکار اتوماتیک جدید کنیم

چگونه باید تبادل لینک رایگان خودکار اتوماتیک جدید کنیم

چگونه باید تبادل لینک رایگان خودکار اتوماتیک جدید کنیم

برای درک بهتر بک لینک نیاز به معرفی انوع لینک های موجود در سایت میباشد به طور کلی لینک ها در هر وب سایت به 2 دسته تقسیم میشوند: 1) لینک های Follow : این دسته از لینک ها بسیار مفید میباشند و همین لینک های منجر به ایجاد بک لینک میشوند. در این نوع لینک ها به اسپایدر دستور داده میشود که ادرس را دنبال کند. مورد استفاده ی این نوع لینک ها اشاره به صفجات داخلی در خود وب سایت مباشد و یا تبادل لینک. اگر سایتی با سایت دیگری تبادل لینک کند به طور معمول باید بدین گونه باشد که لینک های درج شده Follow باشد این فانون نمیباشد بلکه یک قرار داد نانوشته در تبادل لینک میباشد. 2) لینک های Nofollow : در مقابل لینک های Follow این دسته از لینک ها قرار دارند. بدست اوردن بک لینک از این نوع لینک ها غیرممکن میباشد

 

زیرا دستور صادر شده از طرف این نوع لینک ها به موتورهای جستوجو به صورت زیر میباشد که نباید ادرس ذکر شده را دنبال کرد و این ادرس فقط برای ذکر منبع و موارد این چنینی میباشد. لینک های Nofollow بهترین روش لینک دادن به صفحات خارجی میباشد چون از سایت شما بازدیدی به سایت دیگر فرستاده نمیشود. توصیه تیم سئوموز برای لینک های خارجی این میباشد. اخرین نکته ای که در بک لینک باید به ان اشاره کرد درصد خوب بودن بک لینک میباشد. هر بک لینکی نمیتواند مفید باشد بلکه باید تبادل لینک باید دارای ویژگی های خاصی باشد

 

تا به عنوان یک بک لینک خوب شناخته شود.به زبان ساده سایت هایی که دارای محتوای قوی باشند یعنی سایت دارای مطالب اختصاصی و ویژه باشد همچنین سایت هایی که دارای بازدید بالا میباشد توجه داشته باشید که بک لینک باید به یک کلمه ی خاص در سایت شما که میخواید بر سئو ان کار کنید اشاره کند در انتخاب کلمه دقت کنید چون راهی برای بازگشت بک لینک نمیباشد.


اهمیت تبادل لینک در علم امروز سئو ایرانی 1394

اهمیت تبادل لینک در علم امروز سئو ایرانی 1394

اهمیت تبادل لینک در علم امروز سئو ایرانی 1394


ممکن است تبادل لینک با سایت‌هایی که پیج رنک بالاتری دارند با پرداخت وجه به سایتی که رتبه بالاتری دارد انجام شود. معمولاً تعداد هرچه بیشتر لینکها در سایت‌های دیگر حتی اگر از نظر افزایش ترافیک انسانی موثر نباشد، باعث خواهد شد تعداد بیشتری از ربات‌های کاوشگر گوگل از لینک‌های متفاوت وارد یک سایت شوند و این باعث خواهد شد که اطلاعاتی که در سایت قرار می‌گیرد خیلی سریعتر از زمان معمول وارد موتور جستجوی گوگل شود و حتی این زمان به چند ساعت یا چند دقیقه کاهش یابد، به این معنی که تا مطلبی در سایت قرار داده می‌شود چند دقیقه بعد مطالب در گوگل قابل جستجو خواهد بود.


البته در حال حاضر تمامی روش‌های فوق ناکارامد می‌باشند چرا که در آخرین به روز رسانی الگوریتم جدید گوگل موسم به پاندا ویرایش 3?3 گوگل سایت‌هایی را که لینک خرید و فروش می‌کنند جریمه می‌نماید و حتی در موارد حاد سایت مورد نظر را از نتایچ جستجوی گوگل حذف می‌نماید. روش صحیح تبادل لینک، روش تبادل لینک 3 طرفه بدون حلقه می‌باشد. در این روش سایت الف به سایت ب و سایت ب به سایت ج لینک می‌دهند در نتیجه حلقه‌ای بوجود نمی‌آید و رنک گوگل نیز بطور کامل انتقال می‌یابد.


در حال حاضر میلیارها صفحه اینترنتی در سراسر وب وجود دارد که سایت شما جزئی از این دنیای پهناور اطلاعات است. بی شک هر کدام از صاحبان این صفحات علاقه مندند که سایت یا وبلاگشان بازدید بیشتری داشته باشد. اما چگونه؟ همانطور که می دانید موتورهای جستجو نقش مهمی در هدایت بازدیدکنندگان به سایتهای اینترنتی را ایفا می کنند. بدین صورت که هر بازدید کننده به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه کرده و کلمه کلیدی خود را وارد میکند، موتوره جستجوی گوگل بر حسب اهمیت صفحات دارای آن کلمه یا آن مطلب مورد نظر آن کاربر، بهترین گزینه ها را به بازدید کننده پیشنهاد میکند. بهترین گزینه در مرحله اول برای گوگل یا موتورهای مشابه آن پیج رنک آن سایت یا وبلاگ است که مطلب مورد جستجو را در خود داد.اهمیت تبادل لینک چیست؟ موتورهای جستجوی معروف و محبوب که بسیار پور کاربر نیز هستند مانند گوگل ، یاهو ، ام اس ان , بینگ و ...


تشخیص خرید تبادل بک لینک توسط گوگل

تشخیص خرید تبادل بک لینک توسط گوگل

تشخیص خرید تبادل بک لینک توسط گوگل

گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک توسط سایت های اینترنتی دارد. مهمترین آنها تیم ویژه گوگل برای مبارزه با این پدیده است که وظیفه ای جز گشت و گذار در اینترنت و شناسایی سایت های فروشنده لینک ندارند. اگر شما سایت مناسبی را برای خرید بک لینک پیدا کرده اید دلیلی ندارد که تیم گوگل نیز نتواند آن را شناسایی کند. همچنین گوگل کاربران را تشویق میکند تا سایت هایی که از این روش قصد فریب موتور جستجو را دارند معرفی کنند. با این کار هم سایت فروشنده و هم سایت خریدار با جریمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد لینک های ورودی به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص و زمینه کاری سایت های مرجع معیارهای دیگری برای شناسایی سایت های متخلف توسط گوگل هستند. به تازگی و بعد از آپدیت الگوریتم پنگوئن استفاده زیاد و غیر طبیعی از یک عبارت مشخص بعنوان انکر تکست نیز به لیست تخلفات گوگل در خرید بک لینک اضافه شده است. چند نکته مهم در خرید بک لینک اگر همچنان بر این کار پافشاری میکنید و راههای اصولی و بهتر مانند تولید محتوا را نمی پسندید، نکات زیر را قبل از صرف هرگونه هزینه و پذیرش ریسک در نظر داشته باشید تا احتمال جریمه سایت خود را به حداقل برسانید: بک لینک ها را با فاصله زمانی و جداگانه خریداری کنید. پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در 10 سایت با پیج رنک 2 و 3″ انتخاب مناسبی نیستند.


فواید بک لینک بر نتایج گوگل و دیگر موتور جستجو های سال 2015

فواید بک لینک بر نتایج گوگل و دیگر موتور جستجو های سال 2015

فواید بک لینک بر نتایج گوگل و دیگر موتور جستجو های سال 2015

 

اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد مسلما تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما خواهد داشت. همین امر موجب خرید بک لینک از سایت های قدرتمند با قیمت بالا در چند سال گذشته شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارند موضوع سایت را تشحیص میدهد. بطور مثال سایت های زیادی در صفحات خود به سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولا در جملات آنها کلمه “Books” به چشم میخورد به همین دلیل شما با جستجوی این کلمه در گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت، کلمه “Cars” بعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمیشود زیرا هیچ لینک ورودی مناسبی برای آن ندارد. در نتیجه خرید بک لینک تنها زمانی برای سایت شما موثر خواهد بود که از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید.